lørdag 22. september 2012

Meg i lokalavisa

Slik så den ut, reportasjen som var om meg i lokalavisa Nye Troms for ei tid siden. Det var en regntung dag med mye vind, så her var det både rufsete hår og tykk jakke...Men teksten var veldig godt skrevet, og det er jeg selvfølgelig glad for. Uvant å være den som blir intervjuet, gitt!
 
 
Nå er trykkeri valgt, og i uka som kommer blir det full jobb med setting av boka. Og innsamling av de aller siste detaljer...
 
Ps: Jeg lover å skrive videre på "Muren"...
 
 

2 kommentarer:

  1. Så flott, det er jo fint å få omtale rundt boka og skape interesse rundt den!

    Muren, ja vi venter på fortsettelsen i spenning! :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer; så flott. Den skal jeg kjøpe! Gleder meg til fortsettelsen av "Muren" :-)

    Ha ei fin ny uke!
    Klem

    SvarSlett